3% ПРОДОВЖЕННЯ РЕЄСТРАЦІЇ ...

Шановні відвідувачі сайту,

зокрема ті, що цікавляться можливістю коли-небудь отримати пільговий кредит для учасників АТО(ООС) та ВПО за рахунок державного бюджету!

     Дозвольте доповісти вам про результати перших трьох (за аналогією із груднем 2019-го) днів подання заяв про намір отримати кредит та анкет.

    В цілому ми вдячні усім за порозуміння ситуації. Не те, що черги під дверми офісу не було, як у столиці.  За три дні не було жодної спроби надавати паперові заяви-анкети. ДЯКУЄМО за ваш «діджитальний» вибір в умовах карантину.

    За кількістю наданих заяв ці три дні також не йдуть у порівняння із грудневим «тайфуном». Всього 17 кандидатів додалися до реєстру АТО(ООС) та менше сотні до реєстру ВПО. Можливо це також пояснюється порозумінням вами загальної ситуації. А саме – величезною чергою на тлі відсутності фінансування. Наочна аналогія «доступному житлу» дозволяє не квапитися, не витрачати зайвого часу для того, щоб стати до черги.

Poshtova skrynya banit     Але ж є і спільні риси у старту та рестарту формування черг. Перша це «час пік», тобто надмірне навантаження на мережу. На цей раз окремі заяви «застрягли» на поштовому сервері хостінгу. Виявилось це після того як у п‘ятницю, після оприлюднення оброблених реєстрів четверо кандидатів не побачили себе у списках. Ми заспокоїли їх та звернулись до наших системних адміністраторів Держмолодьжитла. Одразу отримали підтвердження можливості такої проблеми з 09:00 до 10:00 у четвер. Оскільки вони з того ж приводу, вже аналізують пошту наших київських колег, де навантаження було у рази більшим. А вчора, у понеділок, фахівці виявили усі загублені заяви. У тому числі і 11 адресованих Харківському РУ. Сьогодні вони були опрацьовані. Одна заява не підлягала розгляду. Одна заява надійшла від кандидата, вже внесеного до реєстру ще в грудні. Мабуть вони не читали наших попереджень та порад? Таким чином 9 (дев‘ять) заяв зайняли своє справедливе місце в реєстрах. На одну позицію змінився раніше оприлюднений реєстр учасників АТО(ООС). Вісім ВПО також отримали свої позиції відповідно до часу надходження заяв на сервер. Усі матеріали задокументовані. Бажаючим перевірити цю інформацію буде надана така можливість.

Vklyuchi mozg

     Також, як і у грудні, виявилось достатньо зіпсованих та не гідних для реєстрації заяв. Попри детальні інструкції та додаткові роз‘яснення на сайті напередодні початку реєстрації ми не змогли прийняти заяви з наступних причин:

- Повністю відсутні підписи на заяві та анкетах. Подібні папери не можна вважати заявою взагалі;

- Відсутність частини заяви та/або анкет. Тобто громадянин надіслав лише другу сторінку із підписом…;

- Інші за змістом заяви. Наприклад про надання пільгового кредиту замість заяви про НАМІР, а також заяви про намір отримати кредит із статутного капіталу від особи старше 35 років або про намір отримати держпідтримку на будівництво доступного житла. Цікаво, що форми анкет при цьому були додані саме для кандидатів на отримання 3% кредиту;

- Включення до складу сім‘ї повнолітніх дітей, які не є особами з інвалідністю. При цьому до однієї заяви додавалися дві анкети кандидата. Замість того, щоб надати дві різні заяви відповідно до порядку, ці громадяни, через власну неувагу лише втратили час;

- Не має позначки категорії або визначені обидві. Просто неможливо на підставі таких заяв визначити до якого з реєстрів їх відносити. Ми звертали на це увагу відвідувачів сайту.

  Усім «порушникам правил» було повідомлено про це. Дехто з них впорався та з другої спроби надіслав правильно оформлені заяви та анкети. Комусь знадобилося більше «підходів» для досягнення цілі.

   Також ми не реєстрували заяв про надання кредитів в місті Києві. Природно, ми не реєстрували три заяви від вже зареєстрованих у минулому році кандидатів. Без реєстрації залишилась безліч повторних заяв. Десятки кандидатів робили дублікати, тобто надсилали їх обома шляхами – і з пошти на пошту, і через сайт РУ. Деякі робили це неодноразово…

 

   Виникає правомірне питання - чому дорослі досвідчені люди не у змозі зрозуміти єлементарне? Доречи, наше нещодавнє опитування показало, що усі відвідувачи мають, як менш середньо-спеціальну освіту, майже 70% вищу, а ще понад 16% - дві вищих. 

    Треба зазначити, що цього «браку» було не більш 20% від загального обсягу опрацьованих заяв. Але на нього пішло понад 80% часу. Непродуктивні витрати суттєво заважають роботі з діючими програмами. Тому ще раз звертаємся до бажаючих стати у ці нескінченні та безнадійні черги:

БУДЬТЕ УВАЖНІШИМИ! ЦІНІТЬ СВІЙ ТА НАШ ЧАС, БУДЬ ЛАСКА.

  Мимоволі порівнюєш цей процес із роботою багатьох Харківських міських електронних сервісів та мрієш про час, коли запрацює «Електронний кабінет» для відвідувачів Держмолодьжитла. Тоді не лише заяви не будуть зникати по дорозі на чужих серверах. Тоді просто неможливим стане відіслати документ без підпису або з незаповненими полями. Програмне забезпечення зможе вказувати вам на помилки та відказувати вірну відповідь. І ця мрія повинна стати реальністю у найближчому майбутньому. Керівництво Держмолодьжитла має свій план цифрової трансформації наших робочих процесів. І цей стратегічний напрямок змінити неможливо. Питання лише часу та ресурсного забезпечення розробок.

Бережіть себе та оточуючих.

Слідкуйте за новинами та оголошеннями.

Ми працюємо для вас.