БОТ ПОМІЧНИК ДЛЯ НОВАЧКІВ

   Нещодавно ми надали відповіді на декілька найбільше розповсюджених питань. І надалі будемо аналізувати звернення та оприлюднювати відповіді. Але рекордним за кількістю є питання:

«Скажіть, будь ласка, яка саме програма мені потрібна?»

   Шановні пані та панове, погодьтеся, що подібне запитання є, як менш, не коректним. Кожна людина ОБИРАЄ те, що потрібно та підходить саме для неї. Так? Тому не треба очікувати, що хтось інший може приймати рішення за вас. Це дуже висока відповідальність. Тому нести її має кожний сам за себе.

   Інша справа у тому, що усі наші «продукти» ґрунтуються на нормативно-правових актах – або Уряду України, або інших органів державної влади та органів місцевого самоврядування. При усій зовнішній схожості, ці нормативні акти (положення, порядки тощо) містять низку відмінностей. Кожний з них визначає, на яку саме групу населення спрямована дія наших послуг, яким саме чином підтверджується право на отримання допомоги у тому чи іншому вигляді, та які об‘єктивні обставини впливають на можливість користування нею. Тобто з початку треба визначити ці продукти, якими ви НЕ МОЖЕТЕ скористатися, а вже потім обирати «по собі».

   Відповідально зазначаємо, що на сторінках цього сайту можна знайти відповіді на усі питання стосовно умов та вимог будь-якої програми чи окремого механізму використання бюджетних коштів. Ця інформація або прямо і безпосередньо розміщена У ВІДПОВІДНИХ розділах, рубриках та на сторінках сайту у вигляді текстів, або доступна через гіперпосилання. Останнє стосується повних текстів нормативних актів та списків (реєстрів, переліків) кандидатів.

  Важко з‘ясувати причину цього феномену, але ж певна кількість відвідувачів не у змозі самостійно скористатися наявною, у повному їх розпорядженні, інформацією. Вибіркове опитування реальних відвідувачів сайту (при телефонному зверненні до управління або особисто у минулому) дає змогу зробити наступні висновки:

- частина (невелика на щастя) громадян до цього часу не може зрозуміти таких термінів, як «меню», «підменю», «гіперпосилання»… Тобто для подібних користувачів, дійсно, є великою проблемою дістатися необхідної інформації взагалі;

   Що тут можна порадити? Лише одне – знайти можливість для підвищення свого рівня навичок користування Інтернет-ресурсами. Наприклад, скористатися освітніми серіалами на сайті «Дія. Цифрова освіта» або інших. Доречі, за дорученням міського голови Генадія Кернеса у Харкові вже реалізується спеціальна програма підвищення рівня населення. Ми додатково докладніше висвітлимо, де саме та яким чином можна скористуватися цією допомогою.

- інша частина користувачів зазначає, що не у змозі охопити такий «величезний» обсяг різноманітних пропозицій, а тим більш виявити відмінності. Тому звертаються за додатковими роз‘ясненнями.

  Безумовно, ми надавали та будемо надавати відповіді на будь-які КОНКРЕТНІ питання. І найкращій засіб це електронне листування. Телефонні канали зараз перенавантажені, спроби додзвонитися до консультантів займають багато часу та дратують… Відповідь поштою не миттєво, але надійде до запитувача. Також ми плануємо додати до текстів графічні матеріали, які зможуть спростити сприйняття, споживання і засвоєння інформації цією категорією відвідувачів.

- нарешті, найбільш чисельною групою є «дуже зайняті». Вони сумлінно визнають, що не мають часу на вивчення усіх матеріалів сайту для пошуку програми, якою зможуть скористуватися.

  Що ж, позиція цілком зрозуміла. Час це кошти. Тільки трошки егоїстична. Щоб зекономити свій час треба відняти його у когось іншого. У даному випадку у наших фахівців. Нагадаємо, що повноцінна, «з нуля» консультація потребує 45-50 хвилин. Це просто неможливо здійснювати по телефону. Про групові консультації можна забути через протиепідемічні заходи…

  Вихід є! Враховуючи потребу відвідувачів та реальну ситуацію, ми розробили та впровадили (у тестовому режимі) міні-бота для допомоги цім відвідувачам, які тільки починають знайомство з нашим управлінням.

   Бачите червоний значок у правому нижньому куті екрану? Натисніть на нього. Якщо потрібна допомога, скажіть йому «Так»… І наш міні-бот, як і реальний фахівець-консультант, задасть вам декілька важливих запитань. А потім спрямує вас на сторінки, де йдеться лише про ці пропозиції, якими ви зможете скористуватися. Там ви побачите основні умови та вимоги, а також дізнаєтесь, як потрапити до лав кандидатів та яким чином використовуються бюджетні кошти.

    Важливо розуміти! За умовами та вимогами вам може підходити не одна, а декілька програм в залежності від ваших даних. Подальший вибір все одне буде за вами. Можна одночасно отримати статус «Кандидата» у декількох різних реєстрах (списках, переліках…). Але ж скористатися допомогою двічі неможливо.

Підкреслимо, що міні-бот НЕ РОЗРАХОВАНИЙ на обслуговування запитів громадян, які вже перебувають у статусі кандидатів або вже є нашими клієнтами. Ми вже працюємо над автоматизацією і таких звернень. А зараз він допоможе саме новачкам. Будемо вдячні за відгуки, зауваження та пропозиції щодо покращення інформатизації нашого сайту. Пишіть нам на пошту.

Бережіть себе та близьких.

Слідкуйте за новинами та оголошеннями.

Ми працюємо для вас.