НЕ ДАМО ХВОРОБІ ШАНСУ! 2 ЧАСТИНА .

ROZPORYADGENNYA GODA     На Харківщині оголошено надзвичайну ситуацію у зв’язку з пандемією COVID-19.

Відповідне рішення ухвалили 21 березня під час засідання обласної комісії з питань техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій.

На початку засідання голова ХОДА Олексій Кучер зазначив, що напередодні в харків’янки було підтверджено Covid-19.

«Вона перебуває в Київській області, але зараз ще не встановлено коло осіб, з якими вона спілкувалась, чи були серед них харків’яни. Ми зараз цим займаємось, але не можемо втрачати час. З урахуванням цього і того, що в цілому ситуація ускладнюється, вважаємо за необхідне ввести від сьогодні надзвичайну ситуацію в регіоні», – повідомив Олексій Кучер.

У зв’язку з прийнятим рішенням керівники структурних підрозділів ХОДА, районів та органів місцевого самоврядування отримали завдання забезпечити виконання заходів щодо непоширення Covid-19.

Управляння розвитку транспортної інфраструктури ХОДА отримало доручення проаналізувати питання щодо можливості повного зупинення громадських перевезень в області та розробити порядок дій у такому разі.

     Шановні відвідувачі, учасники програм та кандидати, ми усі з вами живемо і працюємо у Харкові. Ми разом бачимо, як швидко змінюються звичні умови. Ми, як і ви, можемо лише спостерігати та очікувати подальших кроків влади. Ми, як і ви, вважаємо, що людське життя і здоров’я цінніші та важливіші за усе. І разом ми зможемо зберегти один одного.

    Ми розпочали з відміни очних консультацій та максимального обмеження відвідуваній і спілкування з клієнтами. На минулому тижні працівників управління було переведено на дистанційне виконання обов’язків, з метою уникнення пересування на громадському транспорті. На щастя сучасні технології дають можливість віддаленого доступу до робочих комп’ютерів. Ми не припинили своєї діяльності. Ми розглядаємо скановані копії необхідних документів, надіслані на e-mail. Також по пошті листуємось з контрагентами.

     Нарешті придбали засоби захисту та навчилися регулярно дезінфікувати приміщення, меблі двері тощо. Навить салон автомобіля дезінфікуємо. Доречи саме наявність автівки дозволяє здійснювати бюджетні платежі у встановленому порядку. Фінансова дисципліна, на цей час, вимагає надання до органів Держказначейства оригіналів укладених договорів та паперових платіжних документів.

    Ми дуже вдячні клієнтам, які пунктуально приходять у призначений час та користуються захисними масками.

НАГАДУЄМО! ПРИЙОМ ГРОМАДЯН ПРИПИНЕНО!

Спілкування з працівниками – засобами зв’язку. Відвідування управління –лише у самому необхідному випадку. Сьогодні це лише укладання договорів. Узгодженість дій дозволяє забезпечити присутність в офісі не більш двох відвідувачів. (А більш і не потрібно. Кредитні договори підписує подружжя).

Звертаємось до УЧАСНИКІВ програм, з якими раніше було укладено договори: - якщо ви зараз у процесі «остаточних розрахунків», усі попередні (проміжні) документи узгоджуються через пошту;

- якщо вам вкрай необхідні бухгалтерські довідки про сплачені платежі для податкових пільг, - надсилайте на пошту скан-копію або якісне фото вашої заяви, потім узгоджуйте час відвідування і отримаєте бажане у режимі «шлюзу» без контакту із працівниками.

Звертаємось до КАНДИДАТІВ!

Ще раз нагадаємо, що сайт містить сторінки з вичерпними інструкціями та зразками заяв та анкет щодо ДЕРЖАВНИХ пропозицій.

  Стосовно кандидатів на кредитування із БЮДЖЕТУ МІСТА ХАРКОВА:

- так, порядками формування відповідних міських реєстрів передбачено, що після включення до реєстру кожний кандидат заповнює у нашому управлінні анкету;

- там же міститься норми про можливість вилучення із реєстрів, якщо анкета кандидата не заповнена ПРОТЯГОМ РОКУ після включення.

-  при отриманні кредитних ресурсів ми викликаємо кандидатів за реєстром.        Тобто дата заповнення анкети жодним чином не впливає на «черговість» у реєстрі.

     Якщо ви отримали листа про включення вас до міського реєстру на пільговий кредит (а це відбувається двічі на місяць), НЕ ВАРТО ЗАРАЗ НАРАЖАТИ СЕБЕ НА НЕБЕЗПЕКУ. Мине пандемія і ми будемо раді вас усіх бачити...

  Отже зовсім інша справа у кандидатів із міського реєстру на отримання держпідтримки на будівництво доступного житла (50\50) із бюджету Харкова. За умовами використання коштів, ми формуємо список кандидатів таким чином, що дата заповнення анкети не суттєво, але ж впливає на місце у списку.

   Саме тому пропонуємо віддалене (аналогічне «державним технологіям») подання анкети саме цієї категорії кандидатів:

1.     Скачати на свій комп’ютер АНКЕТУ КАНДИДАТА (PDF/WORD)

2.     Заповнити АНКЕТУ КАНДИДАТА.

2.1.          WORD - За допомогою комп’ютера  з подальшим роздрукуванням;

2.2.          PDF - Роздрукувати бланк, заповнити власноруч розбірливе, бажано друкованими буквами.

3.     Підписати власноруч у будь-якому варіанті.

4.     Зробити скановану копію або якісний фото-знімок.

5.     Надіслати на khv.20@molod-kredit.gov.ua.