УВАГА! МИ НА НОВІЙ ЛОКАЦІЇ!

Шановні відвідувачі сайту,

   Вчора, у 21-й день 21-го року 21-го століття нам вдалося перевезти на нове місце майже увесь наш «скарб» - меблі, офісну техніку та тони документів. «Майже» - тому, що чотири стільця вчора не вдалося вмістити у дві вантажівки. Їх сьогодні зранку довезли на легковику.

Irina 21.01.21 Невеликий «Ліричний відступ»: Якось випадково трапився «День відкритих дверей». Оскільки для виносу меблів довелося усі двері зафіксувати у відкритому стані, карантинні заходи зазнали поразки. Серед процесу  спустошення офісу з’явилася молода сім’я… Він учасник АТО. Вона – внутрішньо переміщена особа. Вибір програм для цієї родини достатньо великий. Ото ж фахівець відкладає у бік чергову коробку з паперами та виконує свою місію…  На фото – остання, випадкова та несподівана консультація у нашому тимчасовому офісі…

   Сьогодні розпочали обживатися на новому місці. Досвід досвідом, але ж ще не один день знадобиться для повного наведення порядку. Нажаль частина меблів, що вірою та правдою відслужили понад нам 10-15 років, не витримала другого переїзду. Не біда. Щось відремонтуємо, щось замінемо, без чогось обійдемося…   Це не головне.

   Ми здатні до роботи! Ось що важливе. Працює Інтернет та телефонний зв’язок! Нажаль, через технічні причини ми втратили один із старих стаціонарних телефонних номерів.

УВАГА!

Запам’ятайте новий контактний телефон +380671276137

 

Номеру (057) 717-27-79 відтепер НЕ ІСНУЄ !!!

  

    Але, щоб зберегти загальну кількість вхідних каналів, та створити зручності користувачам Київстару, ми придбали номер цього потужного оператора мобільного зв’язку, яким користується 30% відвідувачів.
  

  І це не єдине поліпшення нового офісу. Як і весь великий колектив Держмолодьжитла, працівники Харківського регіонального управління одним із головних завдань вважають забезпечення зручності та доступності до наших послуг. Тому, небезпідставно вважаємо, що нове місце розташування нашого офісу для переважної більшості клієнтів та відвідувачів стане набагато ближчим ніж останнє.

   Ми знаходимся у геометричному центрі міста. Це був одним з важливіших критеріїв при виборі. Транспортна розв’язка зробила нас рівно досяжними для будь-якого віддаленого району міста. Погодьтесь, на Холодну гору хтось мав діставатися через весь мегаполіс? Єдиною перевагою останнього офісу була його близькість до метро. Тут ми втратили, але не суттєво…

    Якщо вірити Google maps, то до найближчого виходу зі станції метро «Захисників України» до дверей офісу всього 450 метрів, або 6 хвилин пішки. Такого не було, навіть у «материнському» приміщенні на вулиці Данилевського, де ми працювали 23 роки до минулого переїзду.

Ofis googl mapa 

    Цілком можливо, що когось спантеличить щільна забудова житлового кварталу та наявність декількох будинків з однаковим номером. Тому треба звертати увагу на літери в номерах!

Наша адреса: Московський проспект 131 В.

     Житлових приміщень на першому поверсі будинку немає взагалі. Тому не намагайтеся шукати вхід до офісу у жилих під’їздах.

    Якщо рухатися (як вказано на мапі) від метро, по вулиці Святодухівськії, то ви потрапите у затишній двір поміж будинками 131 Б та 131В.Наш буде праворуч. Його не важко впізнати по продовольчому магазину «Уголок» та міні-готелю «Siesta».  Треба пройти або наскрізь через двір, або вздовж будинку на протилежний магазину край будинку. Хоча частина наших вікон дивляться на двір, саме вхід знаходиться одразу за рогом будинку.  Поки що відсутні  будь-які вказівники (це ми  виправимо найближчим часом). Орієнтиром є пандус на торці будинку. Саме ця деталь виявилась ще одним чинником при виборі офісу. Знов повернемося до питання зручності та доступності. Забезпечення можливісті  користування нашими послугами усім, без винятку громадянам, у тому числі особам з обмеженими фізичними можливостями та особливими потребами, це не просто вимоги законодавства. Для нас це і стратегічна  ціль і повсякденна задача. У тому числі і додаткові роботи для забезпечення інклюзивності нашого офісного приміщення, у певній мірі стали причиною затримки переїзду. Натомість зараз виконані найсуттєвіші заходи щодо забезпечення доступності. Ми цілком готові до обслуговування осіб з інвалідністю. Відповідно до існуючих вимог забезпечено безбар’єрний доступ осіб з інвалідністю. Влаштоване місце для сповивання малюків у разі потреби. До того ж є окремий план подальшого вдосконалення офісних приміщень у даному напрямку. Сподіваємось, що колись ми відкриємо двері для відвідувачів. І до того часу можна щє багато чого зробити.

    Як і наше улюблене місто в цілому, Харківське регіональне управління намагається відповідати сучасним стандартам безпеки, комфорту та зручності. Новий офіс обладнано системами охорони, контролю доступу та відеоспостереження. На часі налаштування автоматизованої системи обслуговування відвідувачів – «електронної черги», на кшталт тих, що працюють у міських ЦНАПах. Наступим кроком стане інтегрування в діючи віртуальні сервіси. Це можливо як на рівні міських («Мій Харків»), так і державних («Дія»). Час плине дуже швидко.  Сьогодення потребує нових підходів та нових рішень. Поточний рік, на наше переконання, буде роком якісних змін та перетворень в роботі Держмолодьжитла.

       Не треба розслаблятися відносно безпеки з боку коронавірусу. Хоча загальна статистика виглядає досить оптимістичною, вважаємо за необхідне звернути вашу увагу, шановні відвідувачі, на те, що останні дні Харківщина, нажаль стабільно, входить до п’ятірки «анти лідерів» за кількістю нових захворювань.

      Вкотре закликаємо усіх – не треба нехтувати рекомендаціями МОЗ. Зовсім не важко їх виконувати та не наражатися на небезпеку. Ми, як і ви, щодня бачимо масу прикладів ігнорування або критики простих карантинних заходів. У той же час, кожний з нас має все більше прикладів, коли COVID 19 залишив трагічні наслідки у досить близькому колі друзів або родичів.        

         Принаймні до кінця лютого (відповідно до рішення Уряду) ми будемо працювати у максимально закритому режимі. Тобто без очних консультацій, в дистанційному режимі будуть працювати більшість фахівців. І все це заради того, щоб своєчасно та ефективно виконувати свою головну функцію – реалізовувати житлові програми, надавати реальну допомогу харків’янам у вирішенні питання забезпечення житлом.

Бережіть себе та оточуючих.  Любіть Харків.

Слідкуйте за новинами та оголошеннями.

Ми працюємо для вас.