ЗАВТРА ПЕРЕЇЖДЖАЄМО!

Шановні відвідувачі!

     Із задоволенням повідомляємо, що нарешті закінчується процес зміни постійного місця розташування офісу Харківського регіонального управління Держмолодьжитла.

   Завтра, 21 січня, ми переїжджаємо. І це буде початком нового етапу в роботі нашого управіння.

   Нагадаємо, що 22 місяця тому, наприкінці березня 2019 року, ми були вимушені покинути приміщення на вулиці Данилевського,38 де працювали з 1996 року. Знадобилося декілька днів для того, щоб підібрати варіант тимчасового розміщення. Так ми опинилися на Полтавському шляху… Єдиною перевагою виявилась близькість до станції метро «Холодна гора». Усе інше створювало низку незручностей, як для відвідувачів, так і для працівників управління. Тоді здавалося що це не на довго. Але ж майже два роки ми відпрацювали в цих умовах. Пошук та підготовка нового, кращого, зручнішого приміщення – справа не з простих. На вибір впливає багато чинників. До того ж просто не можливо припинити основну діяльність та займатися лише питанням переїзду. Десятки нових договорів щомісячно, тисячі договорів минулих років на обслуговуванні. Це велика щоденна відповідальність… Безумовно, COVID 19 суттєво пригальмував підготовчі роботи у минулому році. За попередніми планами ми розраховували на переїзд влітку. З новою адресою визначились саме у березні, напередодні введення надзвичайного стану. Далі все пішло не зовсім так, як бачилось…

   Не вийшло переїхати  і до Нового року. Завершальні процеси іноді, самі по собі, затягуються. Наша робота, особливо під час карантину, цілком залежить від телекомунікаційних мереж. Підключення до Інтернет-провайдерів також стало не останнім серед інших питань.

  Прийнято вважати, що один переїзд дорівнює двом пожежам. Англійці рахують, що трьом   Останній тиждень пройшов у зборах. Важко уявити собі, яку купу паперів ми продукуємо щоденно, щомісячно, щорічно…  Довідки, справи, звіти…  До того як цифрова трансформація стане повсякденністю, ми продовжуємо створювати «паперові носії». А вони потребують паперової реєстрації, обліку, збереження у теках. А текам потрібні нові шафи. А шафам потрібна додаткова площа…  За звичай все це важко помітити. Договір за договором, тека за текою…  І лише переїзд загострює відчуття. Важко прорахувати об‘єм та масу нашої «паперової продукції».

   Завтра ми будемо не в змозі відповідати на дзвінки та листи. В березні 2019 переїзд , налаштування зв‘язку та поновлення працездатності тривали три робочих дні. Зараз ми, по-перше маємо власний досвід. По-друге вже приготували усе необхідне для підключення Інтернету та ІР-телефонів у новому приміщенні. А головне – КАРАНТИН! Ми не приймаємо відвідувачів. Ми навчилися працювати дистанційно.

21 січня (можливо, що і зранку 22 січня) не будуть працювати лише стаціонарні телефонні номери.

Сподіваємось, що переїзд жодним чином не вплине на звичні процеси, які реалізуються за допомогою електронної пошти. Задавайте свої питання, надсилайте заяви-анкети, тощо…

   Сьогодні вже налаштовували обладнання в новому приміщенні.

   На останнє повідомляємо, що новий офіс управління розташований у геометричному центрі міста. Саме цей фактор був вирішальним. Ми стали доступнішими. Не більш 5 хвилин пішки від станції метро «Захисників України». Ми обов'язково повідомимо більше про наш новий офіс найближчим часом.

Слідкуйте за новинами та оголошеннями.

Ми працюємо для вас.