НЕ ДАМО ХВОРОБІ ШАНСУ! ЧАСТИНА 3.
COVID-19 продовжує своє полювання. Щодня повідомлення про черговий анті рекорд.
Країна: Протягом останньої доби лабораторно підтверджено 1109 випадків.
Область: За даним моніторингу РНБО, за добу в Харківський області лабораторно підтвердили 55 випадків.
Мабуть кожному цілком зрозуміло, що переважна більшість захворівших мешкають, або, зовсім нещодавно, мешкали саме у Харкові.
Голова ХОДА Олексій Кучер повідомляє про підготовку до «другої хвилі» Covid-19 та про стурбованість щодо нестачі медперсоналу у лікарнях.
МОЗ постійно, за усіма можливими каналами закликає:
при перших симптомах респіраторних захворювань обов’язково зателефонуйте своєму сімейному лікарю. Залишайтеся вдома! Самоізоляція - найдієвіший спосіб убезпечити себе від інфікування.
Шановні відвідувачі, учасники програм та кандидати, ми усі з вами живемо і працюємо у Харкові. Ми разом бачимо, як на тлі часткового пом‘якшення протиепідемічних заходів, значна кількість містян безглуздо та зухвало ігнорує елементарні засоби безпеки.
Ми, як і ви, можемо лише спостерігати за ними, за статистикою захворювань і смертей та очікувати подальших кроків влади. Ми, як і ви, вважаємо, що людське життя і здоров’я цінніші та важливіші за усе. І разом ми зможемо зберегти один одного.
Ми не будемо надавати очних консультацій. Ми максимально обмежили кількість відвідуваній офісу і спілкування з клієнтами. З березня працівників управління було переведено на дистанційне виконання обов’язків, з метою уникнення пересування на громадському транспорті. І цей режим триває. По-перше тому, що саме громадський транспорт, на цей час уявляється найбільш небезпечним. По-друге тому, що планування та меблювання офісних приміщень не дозволяє витримати дистанцію, встановлену МОЗ. Усі інші вимоги виконуються. Нарешті придбали безконтактний термометр. Без маски та з підвищеною температурою вхід заборонено.
І це не є спробою сховатися від клієнтів. Навпаки. Якщо ви слідкуєте за нашими підсумковими новинами, то маєте побачити, що продуктивність останніх місяців виявилась вищою. Червень став ще більш напруженим через початок фінансування обласної програми для учасників АТО та ООС. Ми не будемо «здаватися» перед загрозою захворіння. Ми обережні та послідовні у своєї обережності.
Ми турбуємся не лише за себе. Уявіть наслідки захворіння будь-кого із працівників управління. Усі інші будуть ізольовані, як менш на два тижні. Добре якщо дома де можна працювати. А якщо у лікарні? Колапс? Форс-мажор? Зрив нашої роботи для когось з кандидатів може стати фатальним у довгоочікуваному вирішенні найважливішого житлового питання. Наприклад, під час вимушеного закриття, кандидату на молодіжний кредит виконалось 36 років…
За ці три місяці і ми і ви відчули переваги, які дають сучасні засоби телекомунікацій. Це що уявлялось трохи незручним, за деякій час виявилось корисним. Пандемія прискорила процеси цифрової трансформації у всьому Світі. Харків стрімко рушиться до цілі стати «Смарт-містом». Ми не будемо стояти відсторонь від цих процесів. По мірі можливостей будемо нарощувати обсяги онлайн процесів і дуже розраховуємо на вашу підтримку.
Для усіх громадян, які бажають більше узнати про нашу діяльність, ми будемо підвищувати інформативність сайту. Іноді люди скаржаться на «неможливість» додзвонитися до консультантів. У цього питання є дві сторони. З одного боку навантаження на нашу міні-АТС вище середнього. З іншого боку, при ретельному з‘ясуванні обставин, досить часто виявляється, що людина не може (чи не хоче?) послухати «електронного секретаря», обрати відповідний розділ голосового меню та натиснути на потрібну додаткову цифру на своєму телефоні. Порада – пишіть ваші запитання на e-mail.Хоча не моментально, але обов‘язково відповідь буде надана.
Тільки, будь ласка не треба запитань типу: «Ми молода сім‘я, мріємо про власне житло. Чи є якась можливість отримати кредит?»
Люди добрі! А навіщо існує САЙТ ??? Тут окрім «Контактів» з поштовою адресою є ще багато корисної інформації… У тому числі і для молодих сімей.
У наших планах, найближчим часом, проаналізувати усі питання, що надійшли за час карантину, вибрати найбільш поширені та оприлюднити вдповіді. Можливо деякі принципові питання будуть розглянуті більш ретельно, окремими статтями. В подальшому сподіваємся опанувати такий популярний зараз "пристрій" до сайту, як чат-бот або "електронний консультант". У будь-якому випадку, нам буде потрібна ваша допомога через зворотній зв'язок.
Для кандидатів ми вже зробили спеціальну сторінку для подання анкет.
Кандидати є достатньо активною частиною наших «контрагентів». Про «важко додзвонитися» вже було вище. Порада – пишіть ваші запитання на e-mail.Хоча не моментально, але обов‘язково відповідь буде надана. Тільки запам‘ятайте, що для скорішої відповіді треба деталізувати запит. Дуже складно зрозуміти та відповісти на питання на кшталт такого:
«Добрий день. Я ще у 2017 році стала у вас на чергу. Підкажіть будь ласка, де я зараз знаходжусь та коли я отримаю житло? З повагою, Катерина.» …
Яка Катерина? У яку «чергу» з наших багатьох Реєстрів була включена заявниця? … Дедуктивна логіка виключає лише Реєстр кандидатів на кредит для ВПО (він росте з лютого 2018р) та зупинений грудневий на 3%. А скільки реєстрів було у 2017? Ото ж.
Не будемо повторюватися, а попросимо як кандидатів, так учасників програм просимо ще раз переглянути «Другу частину» цієї теми, де викладене головне на цей не визначений час карантину. Усе говорить за те, що 31 липня ще далеко не кінець… Так что тема організації та подальшого вдосконалення віддаленого обслуговування важлива і для цих категорій.
Бережіть себе та оточуючих.
Слідкуйте за новинами. Ми працюємо для вас.